REKLAMA
Znaleziono 70 wyników
Galaxy z poszerzoną ofertą i zaaranżowanymi na nowo sklepami wiodących marekartykuł
Pokaż artykuł
Galaxy z poszerzoną ofertą i zaaranżowanymi na nowo sklepami wiodących marek
Do grona najemców należącego do EPP centrum handlowo-rozrywkowego Galaxy w Szczecinie w ostatnim czasie dołączyły cztery nowe marki. Wśród nich znalazły się: pierwszy w województwie zachodniopomorskim multibrandowy salon Peek & Cloppenburg, marki odzieżowe JOOP! oraz Pierre Cardin, a także jubiler SAVICKI.
Litewska sieć Candy POP otworzy w Warszawie pierwszy stacjonarny sklep w Polsce artykuł
Pokaż artykuł
Litewska sieć Candy POP otworzy w Warszawie pierwszy stacjonarny sklep w Polsce
Kolejna nieobecna do tej pory w Polsce sieć handlowa, zadebiutuje na naszym rynku. Tego lata w warszawskich Złotych Tarasach, litewska sieć Candy POP, oferująca słodycze, napoje i przekąski marek z USA, Japonii i innych zakątków świata, otworzy swój pierwszy stacjonarny sklep w Polsce.
[Warszawa] Warszawski rynek handlowy: widoczne presje zwyżkowe na czynszeartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Warszawski rynek handlowy: widoczne presje zwyżkowe na czynsze
Jones Lang LaSalle opublikował raport „Warszawski Rynek Nieruchomości, 1 kw. 2012 r”. Poniżej zestaw...
Grupa Raben otworzyła wielkie centrum magazynowo-spedycyjne w CTPark Warsaw Westartykuł
Pokaż artykuł
Grupa Raben otworzyła wielkie centrum magazynowo-spedycyjne w CTPark Warsaw West
15 metrów wysokości użytkowej, ponad 150 km rur ogrzewania podłogowego, 20 proc. więcej miejsca na regały wysokiego składowania w porównaniu z referencyjnymi halami czy specjalnie wydzielone strefy z możliwością kontroli temperatury – to tylko niektóre z parametrów najnowszego centrum magazynowo-spedycyjnego Grupy Raben. Firma właśnie wprowadziła się do podwarszawskiego kompleksu CTPark Warsaw West.
Centrum handlowo-rozrywkowe Galaxy rozszerzyło swoją ofertę gastronomicznąartykuł
Pokaż artykuł
Centrum handlowo-rozrywkowe Galaxy rozszerzyło swoją ofertę gastronomiczną
Centrum handlowo-rozrywkowe Galaxy rozszerzyło swoją ofertę gastronomiczną. Do grona najemców należącego do EPP obiektu dołączyli India Wok oraz Burger King. Tym samym FOODPORT, czyli food hall zlokalizowany na poziomie +2 centrum, inspirowany Szczecinem i nawiązujący do kultowych punktów w mieście, został skomercjalizowany w 100 procentach.
Nowe otwarcia starych obiektów i kolejne wzrosty na rynku handlowym w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Nowe otwarcia starych obiektów i kolejne wzrosty na rynku handlowym w Polsce
Inflacja napędzająca wzrost cen i jej rekordowy wynik w lutym bieżącego roku (18,4%) nie wzbudzały pozytywnych nastrojów wśród uczestników rynku handlowego. Mimo to, w I kw. 2023 r. oddano do użytku ponad 81,4 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej, zwiększając tym samym jej podaż całkowitą do 12,79 mln mkw. W budowie jest kolejne 322 tys. mkw.
Pasaż Grunwaldzki wzmacnia ofertę fashionartykuł
Pokaż artykuł
Pasaż Grunwaldzki wzmacnia ofertę fashion
Pasaż Grunwaldzki we Wrocławiu wzbogacił się o kolejnego najemcę. We wtorek 29 października swój salon otworzy C&A. Klienci znajdą go na parterze centrum handlowego.
Rynek handlowy: W Polsce w tym roku zadebiutowało 25 nowych marek artykuł
Pokaż artykuł
Rynek handlowy: W Polsce w tym roku zadebiutowało 25 nowych marek
Jak podaje międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield, marki modowe wynajmują najwięcej powierzchni sklepowej w porównaniu z sieciami handlowymi z innych branż – w pierwszej połowie 2023 roku podpisały umowy najmu, które odpowiadały za ponad 40% całkowitego wolumenu wynajętej powierzchni handlowej w Europie.
Zielona energia w magazynach to kierunek przyszłościartykuł
Pokaż artykuł
Zielona energia w magazynach to kierunek przyszłości
Na koniec czerwca zainstalowana w Polsce moc w fotowoltaice przekraczała 14 GW, co oznacza blisko 37-procentowy wzrost względem pierwszej połowy 2022 roku, natomiast w farmach wiatrowych 8,7 GW (17-procentowy przyrost) – wynika z raportu Agencji Rynku Energii. Zrównoważony rozwój stał się jednym z priorytetów oraz elementem strategii dla przedsiębiorstw na całym świecie. Obszarem, w którym dokonuje się ogromnych postępów w dążeniu do bardziej ekologicznych praktyk, są magazyny.
Pasaż Grunwaldzki pozyskał nowych najemców i przedłużył kilka umówartykuł
Pokaż artykuł
Pasaż Grunwaldzki pozyskał nowych najemców i przedłużył kilka umów
W ostatnim czasie wrocławski Pasaż Grunwaldzki należący do EPP znacząco rozwinąłswoją ofertę handlową. Zostały podpisane umowy z pięcioma nowymi najemcami, a z czteroma przedłużono współpracę.
Kolejny kwartał stabilizacji na rynku nieruchomości handlowych w Polsce artykuł
Pokaż artykuł
Kolejny kwartał stabilizacji na rynku nieruchomości handlowych w Polsce
Minione miesiące na rynku nieruchomości handlowych w Polsce charakteryzowała stabilność – mimo, że deweloperzy oddali do użytku zaledwie około 43 000 mkw. nowej powierzchni, cały czas pojawiają się nowe marki, a firmy obecne już na polskim rynku powiększają liczbę swoich punktów. Widoczny jest też trend przebudów istniejących obiektów i adaptacji zabytkowych przestrzeni na cele handlowe i usługowe.
[Polska] Czeka nas rok spektakularnych otwarćartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Czeka nas rok spektakularnych otwarć
W 2017 r. deweloperzy zapowiadają oddanie do użytku ponad pół miliona mkw. nowej powierzchni handlow...
Rynek inwestycyjny w Polsce w 2023 roku pod presją sytuacji geopolitycznej oraz wysokich stóp procentowychartykuł
Pokaż artykuł
Rynek inwestycyjny w Polsce w 2023 roku pod presją sytuacji geopolitycznej oraz wysokich stóp procentowych
Według ekspertów BNP Paribas Real Estate Poland, którzy opublikowali raport „At A Glance – Rynek inwestycyjny w Polsce, IV kwartał 2023 roku”, Polska ma stabilne perspektywy ekonomiczne, ale sytuacja geopolityczna na świecie oraz utrzymujące się wysokie stopy procentowe w Europie nie sprzyjają szybkiemu odbudowaniu obrotów i dużym inwestycjom w nieruchomości komercyjne. Wyniki z ubiegłego roku potwierdziły spadek płynności w tym sektorze na krajowym rynku.
Moda, gastronomia i rozrywka – Centrum Riviera poszerza portfolio najemcówartykuł
Pokaż artykuł
Moda, gastronomia i rozrywka – Centrum Riviera poszerza portfolio najemców
Centrum Riviera w Gdyni konsekwentnie rozbudowuje portfolio najemców, wzmacniając ofertę w kluczowych kategoriach mody i gastronomii. Jest to odpowiedź na rosnące potrzeby klientów oraz realizacja długoterminowej strategii rozwoju obiektu.
[Warszawa] Warszawski rynek handlowy w dobrej formieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Warszawski rynek handlowy w dobrej formie
Renowacje, przebudowy i procesy rekomercjalizacji, nowe lokalizacje związane z powstawaniem nowych o...
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsce
Według najnowszego raportu Trends Radar firmy Cushman & Wakefield, ponad 50% polskich konsumentów spodziewa się, że ich styl życia będzie ewoluował i stanie się skromniejszy. Na trend ten wskazuje już teraz spadający wskaźnik sprzedaży detalicznej, który w 2023 roku może wynieść ok. 5,0%. Czasy szczuplejszych budżetów zakupowych paradoksalnie stanowi szansę rozwoju dla części rynku handlowego i wcale nie chodzi tutaj tylko o segment value, ale również producentów kosmetyków czy marki modowe. Długofalowo natomiast, na znaczeniu mogą zyskiwać koncepty i działania wpisujące się w strategie zrównoważonego rozwoju.
[Warszawa] Okolice Warszawy – największy hub logistyczny w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniejartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Okolice Warszawy – największy hub logistyczny w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej
Całkowita podaż powierzchni magazynowej w okolicach Warszawy przekroczyła 2 miliony mkw. Dominująca...
[Warszawa] Warszawski rynek handlowy z potencjałem rozwoju dla nowych projektówartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Warszawski rynek handlowy z potencjałem rozwoju dla nowych projektów
Utrzymujące się zainteresowanie najemców i deweloperów, niski wskaźnik powierzchni niewynajętej oraz...
[Warszawa] Warszawa w przededniu nowych inwestycji handlowychartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Warszawa w przededniu nowych inwestycji handlowych
Jeden z najniższych wskaźników nasycenia powierzchnią najmu w centrach handlowych oraz najwyższy poz...
Colliers podsumowuje rynek handlowy w Polsce po I połowie 2023 roku [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Colliers podsumowuje rynek handlowy w Polsce po I połowie 2023 roku [RAPORT]
W I połowie 2023 r. w Polsce oddano do użytku ok. 150 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej (głównie w ramach parków handlowych). To o około 40 proc. więcej w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. Tym samym, na koniec czerwca 2023 r., łączny zasób powierzchni handlowej wyniósł blisko 12,8 mln mkw. – wynika z danych firmy doradczej Colliers. Eksperci firmy prognozują, że w najbliższym czasie czeka nas dalszy dynamiczny rozwój parków handlowych i centrów zakupów codziennych.
REKLAMA